A little touch of fashion

Hoi allemaal,

Ik weet dat jullie niet van me gewend zijn dat ik over make-up of fashion blog, maar hé, ik ben ook maar een meisje. Daarbij heb ik een brandende vraag voor jullie!

Ik houd er van om op het internet aan ‘window shopping’ te doen, oftewel heel veel kijken, maar nauwelijks iets kopen. Omdat ik het leuk vind om te zien hoeveel je nu eigenlijk cheap kan krijgen (en omdat ik dan zelf nog weleens wat goedkoop op de kop tik) surf ik vaak naar chinese groothandelsites of Ebay. En wat ik daar steeds vaker zie is de zogenaamde ‘harness jewelry’.

Dat ziet er ongeveer zo uit:

jveg1b-i silver-crossover-large1

Nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee aanmoet, want ergens vind ik het wel heel leuk, en het is zeker ook weer eens wat anders dan een standaard kettinkje. Maar hoe draag je het dan?

Zelf heb ik een aantal keer foto’s langs zien komen van harness jewelry in combinatie met een bikini, maar het zou volgens mij ook met een crop top kunnen naar een festival. Op Google vond ik ook wel wat plaatjes van mensen die het over hun shirt droegen maar vaak vind ik dat toch niet zo geslaagd.

En dan? Dan is het nog de vraag of ik het zou durven dragen! Ik heb er zelf nog niemand in gezien en ben normaal helemaal niet zo’n trendsetter. Maar het bangst ben ik dat het dan een beetje tsja.. te uitdagend overkomt, snap je?

 

 

Dus daarom vraag ik om jullie mening! Harness jewelry.. is het hot or not?

ondertekening

5 thoughts on “A little touch of fashion

  1. Ik vind het wel hot!
    Maar de vraag is inderdaad hoe je het goed/leuk kunt combineren..
    denk dat als je het wilt proberen dit seizoen wel een goeie is, crop tops zijn toch helemaal hip.
    Gewoon doen!
    (En foto’s posten ;))

Geef een reactie

