Sorry, but I have changed

silenceWow, je weet dat je lang niet geblogt hebt, als zelfs je moeder gaat vragen wanneer er weer een nieuw bericht online komt. Het is niet dat ik zo ontzettend veel vaste bezoekers heb of zelfs maar iets van een fanbase heb, maar ik ben jullie toch nog wel een berichtje verschuldigd. En mezelf. Want dat is de reden dat ik zelf begonnen ben met schrijven. Even een uitlaatklep hebben, omdat het thuis niet zo lekker ging.

Maar, dames en heren – tromgeroffel – het is vandaag heerlijk weer en het is gewoon onmogelijk om op deze mooie zaterdag chagrijnig te gaan zitten wezen. Ik heb nu nog maar één excuus om dit bericht niet nu te schrijven. ‘Ja, het is lekker weer, ga dan ook buiten zitten!’ ‘Maar, maar.. dan kan ik het scherm van mijn laptop niet zien.. Ik ga straks meteen naar buiten, I promise!’

Misschien heb je intussen al gemerkt dat deze blog nog steeds nergens over gaat en met deze zin gaat het nou ook weer niet de goede kant op, hihi. Excuses daarvoor, net als voor de lange stilte. Maar mensen, ik ben er weer! Soms heb ik gewoon even een schop onder mijn hol nodig om gewoon eens te beginnen met schrijven, want als ik eenmaal bezig ben, schrijf ik zo een kantje vol.

Warning-WAARSCHUWING, HEEL PERSOONLIJK. ALS JE NIET VAN PERSOONLIJKE BLOGS HOUD MOET JE NU STOPPEN MET LEZEN-

Wat er allemaal verandert is in mijn leven:

  • Mijn ouders liggen in scheiding. Ik heb mijn vader al 3 maanden niet meer gezien of gesproken.
  • Mijn moeder is aan het kijken voor een nieuw huis, want deze wordt te duur.
  • Een van onze paardjes is verkocht, de ander staat nog te koop. Dus als iemand interesse heeft..
  • Ik heb geheel per ongeluk een tentamen gehaald.
  • Ben mijn huissleutel verloren en heb toen een week bij allemaal andere mensen geslapen. (Don’t worry, hij is weer gevonden!)

Maar voor de rest is mijn leven best wel prima. En ik ga jullie verder niet lastig vallen met hoe zielig ik ben, want dat ben ik niet. Ik woon in hartje Amsterdam, heb een leuke studie en een hele lieve vriend. Volgens mij heb ik niks te klagen. Maar al de voorgaande puntjes hebben er een beetje voor gezorgd dat ik minder heb geschreven (of gewoon niet eigenlijk..) en het vaak ook eigenlijk een beetje vergeten was dat ik überhaupt een blog had.

Dus nogmaals excuses en binnenkort een artikeltje met inhoud!

ondertekening

Ps. Mijn winactie loopt nog steeds en is verlengd omdat ik al zo lang niks heb geschreven (niet dat jullie al op de hoogte waren van een einddatum). De nieuwe einddatum is: maandag 31 maart. Tot 12:00 kunnen jullie dan nog meedoen!

 

8 thoughts on “Sorry, but I have changed

  1. Geen excuses nodig want het is jouw blog en als je hoofd en leven er even niet naar staat is dat prima toch!
    Zelf heb ik ook niet veel inhoud op mn blog omdat ik ingeplande blogjes erop zet ivm de bevalling. . Tsjah soms is leven even belangrijker 😉

    Zie je blogjes weer graag tegemoet.. wanneer dan ook!

  2. Er zijn soms dingen die belangrijker zijn dan bloggen, als je echt voor jezelf blogt, om een uitlaatklep te hebben zoals je zei, dan is het zo erg niet als het eventjes stil is hoor!
    Er is ook wel wat gebeurt in leven als ik het zo lees en je moet misschien gewoon even de tijd nemen om dat allemaal een plek te geven, hoewel schrijven vaak duidelijkheid kan geven 😉
    Als ik kon zou ik meteen je paard willen overnemen, maar ik heb er geen plaats voor jammer genoeg (ik ga nog enkele jaren moeten wachten tot die droom uitkomt…)

  3. Ah gezellig daar ben je weer. Je moet niet bloggen om te bloggen hoor. Soms is je echte wereld gewoon belangrijker om je energie in te stoppen. Maar leuk dat je terug bent. Morgen komt eindelijk mijn liebster award artikel online, waarvoor je me genomineerd hebt. Dus zullen wel mensen doorklikken (dan weet je waar ze vandaan komen ;)). Liefs

  4. Het is niet erg om even een pauze te nemen, vind ik. Ik heb het nu ook druk met school en ik post minder. Dit kan gewoon gebeuren en echt trouwe lezers vinden dat echt niet erg. 🙂

  5. Meid, ondanks dat er fijne dingen zijn in je leven zoals een vriend, fijne studie, in Amsterdam wonen ( OH MYN GOD JALOERS) kan je je niet altijd gelukkig voelen en is het leven een rollercoasterride. Dus, let it all out, blog it out or scream it out. What makes you feel best!

    PS. Ik ben wel fan van je, hoor! 😉

  6. Hooi!! super leuke blog! veranderen is natuurlijk goed. het hoort bij de ontwikkeling. zolang je je geliefden erin niet verliest. Ik heb ook een blog en ik heb toevallig een challenge waar ik aan ben begonnen om te veranderen! Check it out if you have the time 🙂

Geef een reactie

