Do not forget me

Heb je ooit weleens dat je nieuwe nummers vind die nog geen van je vrienden ooit geluisterd heeft. En dat ze door jou ineens ontzettend vette muziek/artiesten kennen die jij ‘ontdekt’ hebt? Of vind je het gewoon ontzettend leuk om nieuwe muziek te ontdekken?

Dan moet je misschien eens kijken op deze site. Het is gelinkt aan Spotify en geeft bij elke klik een random nummer (een van de vier miljoen) die nog nooit is afgespeeld op Spotify!

forgotify

Bij mij deed de player het pas toen ik ingelogd was op Spotify, dus dat is misschien iets om even rekening mee te houden. Het leukste wat ik tot nu toe ben tegengekomen was dit:

cover

Cimtali Dance – Song for Young People

 

Bongo Rock by Mel Taylor And The Magics - on the album “In Action”

Bongo Rock by Mel Taylor And The Magics – on the album “In Action”

Ik wist niet dat er ook dit soort dingen op Spotify stonden!

En welke muziek heb jij ontdekt? Het lijkt me ontzettend leuk om de nummers terug te vinden in de reacties.

Ondertekening

 

 

Ps. Ik heb vandaag de 100 volgers op Bloglovin bereikt (voor ik het doorhad waren het er alweer 101!) dus binnenkort komt een winactie online! Ik ben superblij, bedankt aan alle mensen die me nu volgen!

3 thoughts on “Do not forget me

  1. M’n vriend kwam daar van het weekend inderdaad ook mee! Grappig hè! Maar het schijnt best wel veel klassieke muziek te zijn dat nog nooit is geluisterd….?

  2. Wat een gaaf idee zeg! Ik kwam inderdaad als eerste bij Mozart, maar ben nu wat verder aan het zappen… Ik hoop dat ik wat leuke dingetjes tegenkom 🙂 Bedankt voor de tip!

Geef een reactie

