I survived blue monday

keep-calm-and-get-through-blue-monday-3Gisteren was het natuurlijk Blue Monday, maar ik heb een van de leukste en drukste dagen van het jaar gehad (want dit jaar is natuurlijk ook al zo lang bezig)! Van die depressieve dag was bij mij niks te merken.

Het hoogtepuntje was toch wel dat ik naar het downtown event van de fashion week ben geweest. Deze avond was dat het bloggerscafé van fashionchick. Helaas kon ik niet bij de lezingen van grote schrijfsters zijn vanwege een soort van online vergadering (dat is weer van een ander geheim project), maar ik wilde wel heel graag naar de netwerk borrel. Want ja.. netwerken is nu eenmaal de sleutel tot een succesvolle blog. Helaas dachten veel andere bloggers daar anders over (vond ik niet heel professioneel) en velen waren dus alweer vertrokken tegen de tijd dat ik het kantoor van NCR gevonden had.

bloggerscafe-nrc

Gelukkig waren er ook nog bloggers die wel bleven om te netwerken! Ik heb dus gezellige, maar ook inspiratievolle praatjes gemaakt en ik ben nog steeds gemotiveerd om lekker te blijven schrijven. Ik zit er nu over te denken om naar nog meer downtown events te gaan of misschien zelfs achter perskaarten voor een uptown event te gaan. Heb over dat laatste nogal handige tips gehad. Het schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn en er is alleen maar wat brutaliteit voor nodig. Hoppa, gewoon mailen, gewoon doen!

Dit is dan even een hele korte update van waar ik uithang, want verder heb ik het zo ontzettend druk. Ik hoop echt dat schrijven er niet bij in schiet. Dit hele weekend is al van minuut tot minuut volgepland terwijl er zelfs nog dingen zijn die ik nog heel graag op één van die twee dagen had willen doen. In mei ga ik misschien (nog helemaal niks zeker) naar Polen voor een project van de Anne Frank stichting. Ik heb vandaag een mailtje gehad waarin ze mij persoonlijk uitnodigden (ik ben vereerd!) maar ik moet nog even kijken of het mogelijk is met mijn studie en vervolgens of het financieel als arme student wel kan. Spannend dus!

Ik zal proberen nog zo veel mogelijk te schrijven, maar sorry alvast als er wat dagen overgeslagen worden!

Ondertekening

Ps. Ik zat vandaag in de bus met Guido Spek (jaja, die Sjoerd speelt in GTST).

Pps. Gisteren maakte ik op Rotterdam Centraal ineens weer een flashmob mee. Ik lijk altijd op precies het goede moment op precies de goede plek te zijn. Ik ben echt een vette geluksvogel!

11 thoughts on “I survived blue monday

  1. Je heb weer heel wat meegemaakt. Het is heel leuk om je blog te lezen. Ook omdat ik dan als je moeder kan lezen waar je allemaal mee bezig bent. Xxx

  2. Wat ben je met allemaal gave dingen bezig, zeg! 😀 Ben heel benieuwd ook naar het geheime projectje. En het is best logisch dat je wat minder tijd hebt voor je blog, al hoop ik wel dat het niet te lang gaat duren hoor! 😉 Succes ermee!
    (En even, wat tof dat je moeder ook reageert! :))

Geef een reactie

