And the nominees are..

Liebster

Een tijd geleden had ik geschreven dat ik genomineerd was voorde Liebster Award, maar ik had wat meer de tijd nodig om de bloggers die ik wilde nomineren uit te zoeken. Daarbij moest ik ook nog vragen verzinnen, wat ik ook best wel moeilijk vind. Maar nu is het eindelijk zover!

*tromgeroffel*

De genomineerden voor de Liebster Award zijn:

  1. Zoë-Amber
  2. Debbie
  3. Stella
  4. Styling Note – Engels
  5. Rosebird
  6. Isabelle
  7. Mirte
  8. Stefanie
  9. Nienke

(In random volgorde want het is echt heel, heel moeilijk om te kiezen!)

Even een korte herhaling voor de regels:

  1. Noem degene die jou heeft genomineerd.
  2. Beantwoord de 11 vragen die je van hem/haar gehad hebt.
  3. Nomineer zelf 9 bloggers met 200 volgers of minder.
  4. Stel zelf 11 vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  5. Breng de genomineerde bloggers natuurlijk ook even op de hoogte.

blog

En dan nu tijd voor de vragen die zij moeten gaan beantwoorden!!

  1. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
  2. Hoe lang blog je al (ook andere blogs meegerekend)?
  3. Wie is je favoriete blogger van het moment?
  4. Welk talent zou je graag willen hebben?
  5. Wat is iets dat veel mensen niet over jou weten?
  6. Wat eet je het liefst bij het ontbijt?
  7. Wat vind je van vegetariërs?
  8. Wat is de laatste film die je gezien hebt en die je echt goed vond?
  9. Wat is de interessantste stad om te bezoeken in Nederland, en waarom?
  10. Wat was je laatste aankoop waar je later spijt van hebt gekregen?
  11. Wat is de belangrijkste levensles die je hebt geleerd?

Wow, dit is een blog vol met lijstjes geworden, maar volgende blog word weer meer tekst hoor! Hopelijk geven jullie leuke antwoorden, ik ben benieuwd!

Ondertekening

24 thoughts on “And the nominees are..

  1. Dank je voor de nominatie! Helaas ben ik al twee keer eerder genomineerd dus kan ik niet meer meedoen. Ik vind het natuurlijk wel leuk om je vragen nog even te beantwoorden dus dat doe ik dan maar even hier in de comment 🙂

    1.Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
    Ik wilde een naam dat direct een beeld gaf van wat mijn blog inhield, namelijk het noteren van alles wat te maken heeft met (mijn) stijl.

    2.Hoe lang blog je al (ook andere blogs meegerekend)?
    Ik ben in 2005 begonnen met bloggen. Echter was dat een totaal andere vorm van bloggen dan wat ik nu doe. Ik schreef in de vorm van een anoniem dagboek over alles voelde, dacht en in mijn leven tegenkwam. Pas afgelopen oktober ben ik begonnen met een fashionblog, waar alles draait om het creëren van een inspiratiebron voor anderen. Het anoniem dagboekschrijven deed ik puur om mijn eigen gedachten te kunnen ordenen.

    3.Wie is je favoriete blogger van het moment?
    Yara van thischickgotstyle. Ik vind het onwijs inspirerend om te zien wat ze allemaal doet.

    4.Welk talent zou je graag willen hebben?
    Zingen 😉

    5.Wat is iets dat veel mensen niet over jou weten?
    In blogland zullen niet veel mensen weten dat ik ernstig ziek ben, in een rolstoel zit en anorexia heb gehad. Ik maak er geen top secret van, maar het is niet iets waar ik veel over wil schrijven op mijn blog.

    6.Wat eet je het liefst bij het ontbijt?
    Gewoon old school een broodje pindakaas.

    7.Wat vind je van vegetariërs?
    Ik onderschrijf zeker de gedachte om minder vlees te eten. Ik persoonlijk zal niet volledig vegetarisch kunnen eten, maar ik ben me wel bewust van wat onze consumptiemaatschappij wb o.a. vlees voor gevolgen heeft voor zowel het milieu als het dierenwelzijn.

    8.Wat is de laatste film die je gezien hebt en die je echt goed vond?
    Oei, ik ben niet zo’n filmkijkster.

    9.Wat is de interessantste stad om te bezoeken in Nederland, en waarom?
    Amsterdam. Omdat ik gewoon fan ben van Amsterdam. Slecht argument, maar ik hou gewoon ontzettend van de Multi culti cultuur daar. Alles kan en mag.

    10.Wat was je laatste aankoop waar je later spijt van hebt gekregen?
    Een fur jasje met pailletten.

    11.Wat is de belangrijkste levensles die je hebt geleerd?
    Je bent niet wat je doet. En carpe diem. Het leven is me bepaald niet aan komen waaien, maar toch heb ik de kracht van het genieten gevonden, ook van de hele kleine dingetjes, en dat is zo ontzettend belangrijk. Wat betreft mijn ‘je bent niet wat je doet’, ik dacht altijd dat wat ik waard samenhing met wat ik deed en/of had bereikt. Inmiddels heb ik geleerd dat zijn wie je bent ook best heel oké kan zijn. Ook al heb je door omstandigheden bijna niets bereikt.

    Liefs Styling Note

  2. Pingback: Banzai – Liebster Award! :O | Zowiezoe

  3. Pingback: Liebster Award | Ik Ben Nu

  4. Pingback: Liebster Award – Nominaties | Zowiezoe

Geef een reactie

