Pinguin radio

Ik wilde nog een artikel schrijven en posten over katten vandaag, maar die krijgen jullie nog van me tegoed want er gebeurden ineens allemaal onverwachte dingen tussendoor.
wpid-IMG_213539872951033.jpegGisteren zat ik nog even voor het slapen gaan op Facebook rond te kijken of er nog interessante dingen gebeurd waren, toen ik ineens zag dat een aantal vrienden van me een bericht hadden gedeeld om kaartjes te kunnen winnen voor een of ander concert in Paradiso. De bandjes van de poster vond ik wel tof waarvan ‘Will and the people’ en ‘Mister and Mississippi’ er voor mij uitsprongen. Hoppa, delen dan maar, wie niet waagt wie niet wint.

De volgende dag – vandaag dus – ging ik weer op Facebook kijken en zag ik dat ik getagd was in een bericht. Blijk ik gewoon last-minute ineens die kaartjes ter waarde van 45 euro per stuk te hebben gewonnen, en ik mag 9 vrienden meenemen! Ik ging daarom dus meteen kijken welke van mijn vrienden ook hadden meegedaan, hen neem ik sowieso mee, maar nu heb ik nog steeds kaartjes over. Hm, dat word lang nadenken over wie ik verder nog mee ga nemen.. en dan volgende week zaterdag (25 januari) dus plotseling een concert in Paradiso!

Kaartjes zijn nog steeds te koop via http://www.pinguinradio.com
image

7 thoughts on “Pinguin radio

Geef een reactie

