Surferspantoffeltjes voor mannen

De één vind het verschrikkelijk en de ander vind het fantastisch. Dit is exact hoe het nu tussen mij en mijn vriend is. Hij wilde graag meer dan de helft van zijn huur uitgeven aan Uggs, ik vond het onzin. En hij was zo blij als een kind toen hij ze eindelijk had, hij droeg ze continue binnen, om ze gewoon maar aan te kunnen hebben. Of om mij te pesten.

Ik heb zelf nooit Uggs zelf gehad of willen dragen. Ja okee, ze zitten lekker, maar ik draag mijn zusjes Uggs alleen als ik ’s avonds laat Faya – mijn enthousiaste pluizebolhond, zie header – uit moet gaan laten en het is buiten hondenweer, of gewoon bar koud. Maar ik heb Uggs nooit echt mooi gevonden. En ze zijn belachelijk duur! Nou had mijn zusje nog best mooie namaak (daar heeft de bedenker/verkoper nog een aantal maanden voor in de bak moeten zitten) dus die waren wel te betalen. Maar de échte surferspantoffels… pfoe, daar kan ik wel een tijdje op leven, of heel leuk shoppen bij de Primark.

Maargoed, er zullen er vast genoeg onder jullie zijn die Uggs wel leuk vinden, maar dan rest mij nog de vraag: Uggs voor mannen, hot or not?

Ondertekening

17 thoughts on “Surferspantoffeltjes voor mannen

  1. Hoi Melanie.
    Ik heb geen idee of het wat voor mannen is.
    Het belangrijkste is dat ze lekker warm zijn.
    Maar ik vind ze ook niet mooi en veeeeeeeeeeel te duur.
    Groetjes Oma

  2. NOTTTT. Ik vind uggs bij vrouwen al vreselijk (oké behalve dus in situaties die jou omschrijft hihi :P) maar bij mannen al helemaal! Ik hoop dat niemand zich aangevallen voelt haha

    liefs,
    Femke

  3. Voor mannen sowieso not. Voor vrouwen vind ik het soms wel mooi, de echte uggs in de kleur zoals je op de foto toont kunnen best mooi zijn. Ik vind dat je het vaak al snel ziet wanneer ze nep zijn, en dan bedoel ik niet aan het labeltje want dat kan me niet zoveel schelen. Neppe uggs zien er vaak ook echt gewoon lomper uit 🙂 De echte vind ik dan weer veeeeeel te duur. Dus, nee, ook geen uggs voor mij 🙂

  4. De man moet wel de ugg echt kunnen dragen, soms doen jongens het alleen maar voor het feit dat er UGGS op de achterkant staat en dat is zonde! Ik zou overigens aanraden om te gaan sparen voor die lens, het is zo een prachtig ding! Misschien een keer scoren bij een aanbieding van bijv. de mediamarkt? 🙂

Geef een reactie

