De Liebster Award!

Gisteren kreeg ik een berichtje op mijn blog van Angela, zij heeft mij namelijk genomineerd voor de Liebster Award, dankjewel!!

Voor de mensen die het niet weten, de Liebster Award komt oorspronkelijk uit Duitsland. Hier is het bedacht om elkaar, als bloggers met minder dan 200 volgers, even in de spotlight te zetten. Er zitten nog wel een paar regeltjes aan voor de genomineerden:

  1. LiebsterNoem degene die jou heeft genomineerd.
  2. Beantwoord de 11 vragen die je van hem/haar gehad hebt.
  3. Nomineer zelf 9 bloggers met 200 volgers of minder.
  4. Stel zelf 11 vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  5. Breng de genomineerde bloggers natuurlijk ook even op de hoogte.

Nou, dan is het nu tijd om de vragen van Angela te beantwoorden:

1. Maak jij een nieuw product open als je er gewoon ‘zin in hebt’ of wacht je eerste totdat je oude op is?

Als ik iets nieuws heb MOET ik het gewoon zo snel mogelijk openmaken. Ik wil weten hoe het voelt en ruikt. Tsja, niet superhandig, maar die nieuwsgierigheid kan ik gewoon niet onderdrukken.

2. Als mensen vragen wat jouw favorite beauty en non-beauty product is, welke producten adviseer jij hun dan aan?

Ik ben ontzettend blij met mijn BB cream van Garnier, maar verder gebruik ik ook niet veel meer dan mascara en zwart oogpotlood. Non-beauty raad ik echt de in-ear headphones van Skullcandy aan. Je hebt ze in allerlei kleuren en maten en geven geweldig geluid! Helaas heb ik de mijne een tijdje geleden gemold door er niet zo netjes meer mee om te gaan.. Tijd voor nieuwe dus.

tumblr_kygku11Ju91qzh73lo1_500_large

3. Zou je van je blog je beroep willen maken?

Jaa, als ik er mijn geld mee zou kunnen verdienen (het hoeft niet veel te zijn, als ik maar kan leven) zou ik dat zeker heel graag willen! Want wat is mooier dan gewoon te kunnen schrijven over de dingen die je leuk vind, en er ook nog eens van kunnen leven?

4. Werk je momenteel? En zo ja, waar en hoe vaak?

Nee, helaas. Ik heb donateurs geworven voor Artsen zonder grensen en het Aidsfonds, maar dat ging de laatste tijd niet zo meer dus toen ben ik gestopt.. Ik ben dus nog zoekende! Als je de gouden tip hebt mag je dat natuurlijk laten weten, daar doe ik echt niet moeilijk over!

5. Ben jij een beetje handig met accessoires voor bij je outfit?

Hm, mijn style is nog niet helemaal ontwikkeld, dus mijn garderobe is echt een chaos aan stylen en zo gaat dat dus ook met mijn accessoires. Het is dus heel lastig nu te combineren, maar dat zal beter worden met de tijd.

6. Als jij een beauty-product niet fijn vindt, maak je deze dan toch op of gooi je die weg?

Ik maak hem niet op, maar gooi hem ook niet weg. Uiteindelijk kom ik het dan na een paar weken, maanden of jaren weer tegen. Oeps!

7. Een jurkje met Uggs eronder, go of no-go?

Ohh, dat vind ik echt een no-go! Eigenlijk net als jongens in Uggs, maar daar luisterde mijn vriend helemaal niet naar. Ik zal eraan moeten wennen I guess.

stella1plaatje8. Gekleurde mascara (paars? groen op de puntjes?) is/was even hip, is dat iets voor jou?

Ik heb het zelf nauwelijks gezien en heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel van meegekregen. Voor mij is het niet echt iets, maarja, ik ben ook eigenlijk helemaal niet zo ontzettend thuis in de beautyproducten. Ik denk dat ik er ook een beetje te lui voor ben. Ik slaap liever uit dan dat ik een uur voor de spiegel een ochtendritueel uit moet voeren.

9. Kan jij een beetje overweg met je camera? Sluitertijd bijvoorbeeld?

Jaaa, mijn ouders werden vroeger helemaal gek van me omdat ik altijd liep te experimenteren met de digitale camera. Toen we een spiegelrefelxcamera kregen (Canon D3100) sprong ik natuurlijk al helemaal een gat in de lucht! En die heb ik inmiddels ook alweer helemaal onder de knie.

10. Welk deel van jezelf vindt je mooi van jezelf? Dit mag uiterlijk of innerlijk zijn.

Hm, ik vind dit wel moeilijk. Ik ben best blij met mijn blauwe ogen en blond haar, alleen werkt mijn haar te vaak niet mee, dus afgezien van de kleur heb ik er heel veel ruzie mee! Dan denk ik dat ik toch maar ga voor mijn innerlijk. Ik ben heel tolerant tegenover andere geloven en culturen. Ik wil er echt alles over weten! En dan komt natuurlijk ook nieuwsgierigheid om de hoek kijken.

11. Wat moeten mensen echt over jou weten?

Ik kan heel stil zijn als ik voor het eerst met mensen ben waarvan ik weet dat ik ze vaker zal gaan zien, bijvoorbeeld bij nieuwe werkgroep-groepen, klassen of vrienden van vrienden. Wanneer ik bij mensen ben die ik toch nooit meer zal zien ben ik ontzettend druk, volgens mij denken ze dan echt dat ik gestoord ben, hihi. Dat laatste geldt trouwens ook voor mensen die ik al wel langer ken.

De mensen die ik ga nomineren en welke vragen zij krijgen stel ik nog even uit, want een hoop van de ‘kleinere’ bloggers die ik volg waren al door Angela genomineerd, dus ik moet nog even verder gaan kijken voor wie ik nu eigenlijk graag wil nomineren!

Ondertekening

23 thoughts on “De Liebster Award!

  1. Heel erg leuk :)! Ik moet hem binnenkort ook nog even invullen, haha. Ik heb hetzelfde als jij, ik ben heel stil als ik mensen niet ken en als ik mensen eenmaal ken ben ik zo druk en echt een kletskous xD

    liefs,
    Femke

Geef een reactie

