Film challenge

Goede voornemens en al die dingen doe ik niet aan, maar ik heb wel een aantal dingetjes die ook voor mezelf wil doen. Maar of je die nou echt voornemens mag noemen…

movie_night

In 2014 wil ik een heleboel films kijken en met al die vrije dagen heb ik daar al een aardige start aan gemaakt en ik hoop dat ik het ook vol kan blijven houden als het drukker word met school. Ik heb net even snel een lijstje gemaakt van films die ik dit jaar al gekeken heb en dat blijkt toch met een behoorlijk tempo te gaan. Mijn streven is om 100 films te kijken, dus ongeveer 2 films per 5 dagen. Wat ik tot nu toe heb gekeken is al veel meer dan dat!

  1. Monsters University
  2. Legend of the guardians: the owls of Ga’Hoole
  3. The to do list
  4. How to train your dragon
  5. We bought a zoo (tweede keer)
  6. Safe haven
  7. The internship
  8. I give it a year

cinema

Zoals je ziet heb ik tot nu toe een film per dag gekeken! Maar dat ga ik echt niet het hele jaar volhouden hoor. Ik ben een beetje een inhaalslag aan het maken op animatiefilms omdat ik daar vroeger best veel van heb gemist. En daarbij zijn het vaak hele vrolijke films, die ik graag met mijn mams kijk.

Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ik straks geen films meer weet om te kijken, dus bij deze een vraag aan jullie. Welke films moet ik echt nog eens kijken? Wat is jouw favoriet?

12 thoughts on “Film challenge

  1. Klinkt als een hele leuke challenge! Ik zou het zelf nooit halen helaas haha.
    Mijn aanraders zijn:
    into the wild (over een jongen die alleen naar Alaska gaat zonder geld bij zich)
    the perks of being a wallflower
    500 days of summer
    it is kind of a funny story
    juno

    hopelijk heb je er iets aan!

    liefs,
    Femke

  2. Haha LOL ik had een halfuur geleden al je filmpje gekeken, jouw scène is echt geweldig. En ik ben jaloers op jouw lange haar, ik wil mijn haar ook zo lang maar het DUURT EN HET DUURT MAAR! echt eeuwig. Maar echt super grappig, ook complimenten voor Jesse!

Geef een reactie

